ازمون msrt
نوشته شده توسط : زپو

 ازمون msrt


معرفی کامل آزمون MSRT و شیوه برگزاری

آزمون MSRT در واقع همان MCHE است که توسط اداره بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم نام آن تغییر پیدا کرده است. اما تفاوتی در آزمون ایجاد نشده است و کلیه سرفصل ها مانند قبل در قالب چهار مهارت شنیداری، درک مطلب، لغت و ساختار مورد آزمایش قرار می گیرد. مدرک این آزمون تنها در داخل کشور اعتبار دارد.

این آزمون از سه قسمت تشکیل شده است:

بخش مهارت شنیداری (Listening Comprehension) شامل ۳۰ سوال شنیداری در ۱۵ دقیقهگرامر و ساختار (Structure and Written Expression) شامل ۳۰ تست در ۲۰ دقیقهمهارت درک مطلب (reading comprehension) شامل ۴۰ تست در ۴۰ دقیقهدوستان برای دریافت اموزش مهارت شنیداری و گرامر و ساختار و درک مطلب به ایمیلم پیام دهید. saeedman704@gmail.com

تاریخ اعلام نتایج آزمون MSRT

آزمون زبان MSRT تقریبا هر ماه توسط وزارت علوم برگزار می گردد و نتایج آن معمولا ۳ تا ۴ روز بعد از طریق وب سایت این آزمون اعلام می گردد. داوطلبین می توانند کارنامه خود را از طریق وب سایت دریافت کنند یا با مراجعه به سازمان دانشجویان خارج از کشور آن را دریافت کنند. مدرک MSRT از طریق این سایت برای دانشگاه ها قابل تایید است به این معنی که پس از ارایه مدرک به دانشگاه ها برای مصاحبه های دکتری ، دانشگاه ها می توانند از طریق کد رهگیری پایین مدرک از صحت آن وب سایت آزمون زبان وزارت علوم اطمینان پیدا کنند.


خرید و دانلود  ازمون msrt






:: برچسب‌ها: ازمون ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: